Tuesday, September 09, 2014

Eh! dah jadi pengetua

Nak kata mimpi tak pula. Tiba-tiba aku dimaklumkan oleh Pembantu tadbir bahawa aku dikehendaki berada di bilik Kesidang Jabatan Pendidikan Melaka pada petang hari khamis 17 Julai 2014. Wah! apa lagi semua staff dalam pejabat mengucapkan tahniah pada ku...sebab yang telefon tuu pegawai dari unit naik pangkat. Aku menyangkakan aku akan naik pengetua mungkin selepas bulan ogos atau september memandangkan kenaikan pangkat mengikut peraturan baru (mesti ada Sijil NPQEL) akan mula di kuat kuasa selepas Jun. Namun aku sekali lagi terkejut...aku naik pangkat kerana aku berada dalam bakul DG 52. Lantikan bermula 30hb Jun 2014.


Bariasan pengetua baru

Pengarah Pendidikan Negeri Melaka Tuan Haji Rashid Bin Husin menyampaikan surat pelantikan pengetua

Kami dikenali sebagai NORSIAH TWIN sbb nama kami sama


No comments:

Post a Comment