Tuesday, September 09, 2014

PEJAM CELIK PEJAM CELIK....hah! berjaya juga akhirnya

Tanggal 3hb Mei 2015, mencatatkan sejarah manis dalam hidup ku. Setelah bertungkus lumus mengejar sekeping sijil NPQEL, akhirnya aku telah mengenggam sekeping kertas merupakan tiket bagi ku meneruskan karier dalam pendidikan.
Sukar dinyatakan bertapa pengorbanan seorang isteri dan ibu meninggalkan keluarga mendaki Institut Aminudin Baki di Gohtong Genting. Sangat sukar untuk diceritakan...tak dapat aku coretkan dalam titipan kali ini. Namun dapat ku nyatakan di sini...sokongan keluarga dan rakan-rakan seperjuangan yang terus menerus menyebabkan aku cekal dan tabah menghabiskan kursus ini. Alhamdulilah...tarikh keramat yag perlu aku ingati...dalam usia 53 tahun rupanya aku masih berdaya untuk belajar dan belajar.





No comments:

Post a Comment