Thursday, January 10, 2013

blog oh blog

Hari nie aku masih balik lewat. Tadi mesyuarat jawatan kuasa olahraga dan balapan peringkat sekolah untuk sukan daerah Alor Gajah. Hari-hari balik lambat. Hari-hari balik lambat. apa nak jadi dengan aku ni. Walau camner pun hari ini aku agak gembira ke sekolah. Nak tau kenapa..... hah! aku dah ader friend yang boleh share blog dengan ku. Jangan terkejut kawan ku ni adalah anak murid ku yang kini berada dalam tingkatan 3 Gamma., Seronok aku tengok 3 anak murid ku dah mula berjinak-jinak dengan penulisan blog.
Tak kirala apa yang ditulis, yang penting dengan adanya blog mereka dapat memperkukuhkan ide dan gaya penulisan cara yang tersendiri.
iliketobemyself98.blogspot.com-dalila

sayasukasenyum.blogspot.com-alysha
Aku dah belek blog mereka. Untuk murid yang berada dalam usia mereka, sesuatu yang membanggakan dan salute tuk mereka. So anak-anak ku teruskan usaha  kelian. Cikgu sentiasa mendoakan kejayaan kelian.
Sebenarnya ader lagi sorang yang buat blog, tapi aku tak dapat nak copy gambar dia. Dia dah blok tak boleh copy so ......tekan jer address nie   olla-iqin.blogspot.com. Empunya blog nie asyiqin tuan tanahnya. Seronok jugak baca cerita mereka. Ok gurls! welcome to dunia blogging..hehehe

3 comments:

  1. Nur Alysha1/23/2013

    Omg teacher, terharunye saya bila teacher updated post pasal kitorang. Love you <3

    ReplyDelete
  2. alysha1/24/2013

    Wah terharunye saya ble teacher post blog pasal kitorang. Love you <3

    ReplyDelete
  3. wah cokgu update psl kiteorg la..heheh..terharunye... T.T

    ReplyDelete