Saturday, November 17, 2012

AARON AZIZ......ku kejar bayang mu

Perg!!  aku tak tahu sejak biler aku dah jadi peminat AA. Lakonan AA yang pertama yang aku lihat ialah ketika beliau menjadi watak utama dalam drama romantik, Nora Elena yang telah memberi impak yang sangat besar dalam karier AA. Kemudian aku mulai teruja untuk melihat AA yang hansem, tampan kata orang boleh cair hati kalau lihat AA.

Aduhai AA, naperlah kau berlakon seolah-olah heroin kau tu macam dalam realiti. Wajah mu yang selamba, bersih dan sweet talk kau tu sebenarnya telah meruntun jiwa ku. Melihat mu bagai terus tertusuk jantung ku. Jatuh cinta aku terhadap mu. Giler!! jatuh cinta dengan pelakon. ni macam zaman dulu, perempuan ramai tergiler-gila dengan P.Ramlee. Jadi sekarang aku dah tak boleh tidak nak tengok AA nie. Walamak! AA Bagaimana harus aku memadamkan engkau dalam hidup ku.

AA, tentunya isteri mu tak betah dengan mu. Apa taknya ramai perempuan, mak orang, bini orang, janda-janda yang jatuh cinta ingin dengan mu. Semua mengimpikan engkau yang di dalam lakonan mu.
Hendaknya dalam realiti kau seperti dalam drama lakonan mu. Hahaha, tentunya aku jua begitu mengimpikan suatu yang begitu ideal. Ombak Rindu benar-benar  menguja hati ku. Ah! AA kau memang dilahirkan sebagai pengubat rindu. Adam dan Hawa  menyelinapkan rasa rindu ku pada mu.




AA, ku kejar bayang mu dalam mimpi ku...............hahahah.....cukup hanya dalam impian sajer. hehehe....walamak ooi.

No comments:

Post a Comment