Saturday, October 06, 2012

DOA MAMA IRINGKAN SENTIASA............

Hujung minggu ni agak santai sikit. Agak bosan sebab biasanya hari-hari biasa jadual ku terlalu padat. Aku mengambil peluang untuk menghubungi semua anakanda ku termasukla bakal menantu ku. Aduh! rindu pada mereka. Sejak dah besar ni, jauh di sudut hati ku aku kesepian. Kalau dulu aku macam burung kakak tua yang tak berhenti berkata-kata. Kadang kala aku jadi tarzan. o o o rah.............

Namun itu dulu.... kerinduan ku pada hiruk pikuk keletah mereka.Allah saja yang tahu. Anak ku... Doa mama sentiasa mengiringi mu walaupun kadang kala kamu terlupa pada kami. Sentiasa di hati ini aku meredhakan segala yang kau lakukan. Akan ku buang segala perasaan tak puas hati atau rasa terkecil hati pada mu kerana aku tidak mahu kau menjadi anak derhaka. Ku singkirkan segala perasaan itu demi kebahagiaan mu dunia dan akhirat.

Anak-anak ku, Mama berdoa kelian diampunkan dosa, diberi kesihatan yang baik sepanjang hidupmu, menjadi anak-anak yang soleh dan solehah, baik budi pekerti, lembut tingkah laku, cemerlang dalam pelajaran, pekerjaan dan kehidupan. Semoga bahagia anak ku.....
                                                                         


No comments:

Post a Comment