Friday, January 17, 2020

DEMI HATI KU



Kadang kala sesebuah karya merupakan kisah yang dialami oleh penciptanya. Karya tersebut juga merupakan kisah yang sama berlaku dengan kehidupan orang lain. Itulah yang menyebabkan karya itu dekat dengan yang mengalami peristiwa tersebut.

Dalam hidup ku ia tidak terkecuali...Sukar untuk lari dari kebetulan. Seolah-olah lagu ini menceritakan segala-galanya...Demi Hati Mu, aku tak pernah ingin melepaskan mu.Telah ku nyatakan bahawa kasih ku begitu teguh..setia ku tiada penhujungnya.. Aku tidak mahukan perpisahan kerana aku masih ingin kasih dari mu,,

 Kerinduan pada mu sering kau abaikan. Aku cuba berkali-kali  tuk menyatakan kasih ku yang amat mendalam. Namun tidak kau peduli...ingin ku lepaskan kau dari hidupku namun tiada dayaku....Aku tetap bertahan..bertahan sehingga melukakan ...menyakitkan aku. Kerinduan ini mungkin kau akan sedari setelah aku tiada lagi disisi.Itu lah harapan ku..mengharapkan kau sedar supaya hubungan ini berpanjangan.

.Setakat ini aku tetap bertahan demi cinta ini..setia dalam mengasihi mu. Cinta ku teguh dan tiada penghujungnya...Bila mungkin kau akan menyedari akan  setiaku menyayangi diri mu...Sampai bila aku kan bertahan...Demi Hati Ku...



Sampai bila aku akan bertahan..😢



No comments:

Post a Comment